torsdag 24 april 2014

Snabb update !!




Det var ett tag sedan man hade tid att sätta sig och slänga iväg ett inlägg här på bloggen men nu är det dax igen.
Det känns som att våren har kommit för att stanna, uteserveringarna pryder återigen våra gator och de korta arbetsveckorna duggar tätt.. me like.

Kort resume vad som hänt sen sist:

  • Ett grymt påsklov med kollega J och ett fåtal kids, pyssel, utelek (fotboll), filmklubb, skattjakt där skatten var ett påskägg proppat med godis (sorry alla föräldrar).
  • Förlust på långfredagen för mitt Sävedalen borta mot Lindome, den förlusten gav vi bort... och det skriver jag ej bara för jag är part i målet.
  • Tomas Köhler bjöd hem trevligt folk på påskafton och cirka 35 personer nappade... om det var bra ? Det var världsklass...
  • Mitt älskade Man Utd har tyvärr sällat sig till klubbarna med dåligt tålamod då David Moyes fick lämna 5 år !! i förtid... nödvändigt JA, men absolut inget agerande jag gillar. Låt nu näste coach få chansen att sätta prägel, bygga sitt lag.. sen om det tar 1 år eller 4, skit samma.
  • Ständigt denna Mourinho... i tisdags var han tydligen nere i Madrid och "parkerade bussen".
  • Pär Mårts kan snacka hur mycket skit han vill om att relationen med NHL proffsen är bra, för mig är det bullshit !! Att äta Oxfile (OS) eller Blod Pudding (Hockey VM) så är valet givet för dessa "over there"... det hoppas jag han har fattat nu efter ett 20 tal NEJ TACK !!

Så Mycket Bättre brukar ju kunna förgylla mörka höstkvällar i de svenska folkhemmen, och visst har vi vart bortskämda med grymma artister som bjudit på sig själva.
Undertecknad var lite skeptisk då det kanske skulle vara utvattnat då ALDRIG typ Håkan Hellström, Thåström, Lundell, LeMarc, Winnerbäck skulle ställa upp men nu när 6 namn inför kommande säsong är offentlig gjorda är jag övertygad om att det kommer bli en bra säsong.

  1. ORUP  grymma hits
  2. OLA SALO  whoow, personlig favorit
  3. LOVE ANTELL (Florence Valentin)  svängig svenskpop
  4. KAJSA GRYTT  årets rock morsa
  5. AMANDA JENSEN  cool & fräsch
  6. CAROLA  mega skräll !!
  7. ???
Kan även avslöja att "lill-brorsan" har landat ett riktigt intressant tränarjobb... men då inget ännu är "officiellt" får detta bli en liten cliffhanger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar