onsdag 9 februari 2011

Vart tog dom vägen sen... ?

Efter 3 bra år på Ostindiegatan hos "Majornas Milan" SANDARNA. BK blev det efter vårt Europa äventyr i Makedonien dags att söka nya utmaningar.. och där är vi nu, jag i en ny förening (mer om detta kommer vid senare tillfälle) men vart tog merparten "av mina grabbar" vägen ?? Den tanken slår mig allt som oftast, på vilka planer förbereder dom sig inför en ny säsong ? I vilka klubbar ska dom prestera 2011 ? Man hoppas ju att man "förmedlat" något som utvecklat dom under tiden vi jobbade ihop...
Blir lite nostalgisk ibland och plockar fram dvd inspelningen från vår avgörande match mot NordIrland på en sliten arena i en by i Makedonien och ser Tony, Mike, Gran, Skytting & Dawda i "röd/svart" dress slita som djur i gyttjan, vilken tröjfärg krigar dom i nu ??? Tror mig ha bra koll vilka lag jag skall hålla utkik efter i serietabellerna när serien drar igång i mitten av april och hoppas att det går riktigt bra för:
# Mike Andersson KF.VELEBIT (3)
# Tony Nyarko SEMBERIJA (4)
# Dawda Njie RANNEBERGGEN (4)
# Christian Skytting HINDÅS (6)
# Fredrick Gran HYPPELN (6)
# Jonas Andersson GAIK (6)
Samt givetvis Erik (leveration mannen) som pluggar i Polen ? & "kakmonstret Rikard som jag ej tror lirar någon boll numera
Tony & Dawda.. nu i nya färger !!
Övriga grabbar som kämpar på i SBK tänkte jag spana in på lördag "live" när det skall bli kul att se hur Håkan förvaltat "mitt lag"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar