måndag 27 oktober 2014

Varför !!

Ny vecka... en vecka som jag sett framemot ett bra tag nu då jag har en resa inplanerad på fredag gällande ett eventuellt tränar uppdrag.
Men som det känns nu kommer jag ej sitta på det planet... vad fan är fotboll egentligen ?

Fick det absolut tråligaste samtalet i mitt liv av en god vän igår vid lunch, att en av oss så många ÄLSKAD vän ej är med oss längre.
Från att ha haft en trevlig lördag med goa vänner och en ny spännande vecka att se framemot så kändes det bara som att ramla rätt ner i ett stort svart hål....

P ringde mig i torsdags och var på sitt sedvanliga spralliga humör, pushade mig inför kommande fredag, vi pratade om hur kul det skulle bli att fira Nyår ihop nere i Thailand bland goa vänner.
Tyvärr blev det vårt sista samtal...

Jag fick avsluta med att höra hans underbara skratt och det är så jag kommer minnas han, en kille med det största hjärtat, alltid glad, ställde alltid upp, omtänksam, älskade havet, grym kock och som sagt omtyckt av så ofantligt många.

Efter regn kommer solsken... sägs det ju och även om der är oerhört tungt nu vet jag att jag i framtiden kommer att le så gott åt alla fina minnen.



Saknar dig kompis / R.I.P  "Pontan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar