fredag 21 november 2014

SAKNAD...

41 dagar utan fotboll... känn på den, nu vet jag förmodligen exakt hur en "drogare" känner sig om han ej får en injektion...
Abstinens är bara förnamnet då jag ej iklätt mig en tränings overall sedan 11 oktober då jag gjorde min sista match med SÄVEDALEN.

Hade en riktigt intressant utmaning på gång då jag blev nerbjuden till Gotland för att bekanta mig med "öns stolthet"och i Visby hade man lätt kunna acklimatisera sig men nu föll ej bitarna på plats


Revanschlusten & suget är enormt stort och förhoppningsvis blir det inom en snar framtid klart vad som gäller för 2015...

Har jag saknat bollen är det bara en droppe i havet vad jag och massor av goda vänner saknar P.
Trots att det var en av mina absolut tyngsta dagar förra fredagen var det ändå på något sätt vackert....

Fantastiska blomster arrangemang, mängdet av folk, underbar musik.
Bland alla tårar kände jag ändå en så stark värme och vördnad..



Stort TACK till alla underbara vänner i Stockholm & Göteborg som verkligen tagit hand om varandra i denna tuffa tid.
TILLSAMMANS är vi starka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar