söndag 15 maj 2011

SVIT-MEIER lever ännu !!

Helgen lider mot sitt slut, vart en helt ok helg trots att man har vart "lite krasslig", jag är inte den som brukar vika ner mig för "en kråka i näsan" men har faktiskt vart mer än lovligt down men "peppar-peppar" nu känner jag mig faktiskt helt ok, kanske oxå kan bero på att det starkaste man konsumerat i helgen är Ekströms Blåbärssoppa :)

För mitt lag GAIK skulle man kunna säga som vår vän Petter en gång trallade: "Kompis det går bra nu", vi har inlett serien med 5 vinster & ett kryss utan att egentligen ha presterat på topp mer än i några enstaka halvlekar, man kan lungt säga att det finns mer att plocka ut av boysen...
Men sviten lever och hoppas att den kommer göra det efter veckans 2 fighter oxå, gör den det då har vi ett gött "slagläge" inför sista månaden innan semester då vi förhoppningsvis får tebax Robinho, Larshi, Samme som betyder mycket för vårt lag samt att vårt senaste tillskott "Batman" oxå är spelklar, vi torskade senast mot div3 laget VELEBIT 17/3 så att jag hoppas vi kan förlänga vår svit utan en torsk en bra bit till..

Av 2 helt ointressanta förteelser i helgen: Melodifestival & Hockey VM har jag dock bestämmt mig för att ge mitt stöd i soffan ikväll till hockey grabbarna, läste i nån av de största dagstidningarna för cirka 2 veckor sedan efter torsken mot "Baggarna" att det skulle bli FIASKO.. nu står man där 60 minuter från ett GULD och mitt tips är att man fixar det via en 3-2 seger !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar