tisdag 25 februari 2014

Goa grejer i sikte....

Idag var det tamej fan lite Vårkänsla i luften trots att vinden gjorde sitt för att motarbeta min goa känsla men det är nästan ljust på morgonen när man börjar tidigt & har frukost på jobbet, mycket positivt.
Och efter ett samtal med en förälder som driver krog på Avenyn med stans goaste barhäng är uteserveringen knappt en månad bort...

Man skall ju ej blicka bakåt men jag gör ett undantag denna gången:

  • 52 dagar sedan man kom hem från en grym Thailnds resa
  • 47 dagar sedan världens längsta försäsong drog igång

Nej jag väljer hellre att blicka framåt mot vad som komma skall, lite smått & gott som undertecknad ser framemot i alla fall:
  • 46 dagar kvar till vår seriepremiär
  • 102 dagar till att Håkan Hellström drar igång sommaren på Ullevi
  • 107 dagar kvar till fotbolls VM i Brasilien
  • 131 dagar kvar till en grym vecka med goa vänner i LYSEKIL

Och bara ett par minuter kvar till att mitt älskade Man Utd skall förska rädda en tuff & misslyckad säsong....



Hittade den här gamla bilden med lite "sommarkänsla" och jag hoppas att RA är på sitt bästa humör i sommar och ger oss ett par grymma månader i juni-juli-augusti.
Nej.. det är ej B.U.S (Brun Utan Sol kräm) utan äkta bränna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar