fredag 7 mars 2014

Schwisch......


Redan 7 mars och det känns som att tiden bara försvinner... är det verkligen 2 hela månader sedan försäsongen drog igång... och knappt en månad till serien startar, ja tydligen.
I värsta Formel 1 fart försvann vintern & vi välkomnar våren, inte mig emot.

Tyvärr blir det ingen trippel för oss i Östra Cupen (vi har vunnit de 2 senaste åren) då vi åkte ut ur gruppspelet som givetvis var en stor besvikelse.
Men är man ej 100% fokuserad när matcherna är 2x30 minuter och ger man sina motståndare lillfingret så tar dom oftast hela handen...
Jag lyfter på hatten för div 6 gänget GÅRDA BK som spelade 1-1 mot oss (vann på straffar) och även dom likt oss själva besegrade PARTILLE i sin match och vann därmed gruppen och får i semifinal möa LUNDEN, GRATTIS.

Givetvis riktigt surt att åka ur men vi hade per omgående ett snack i truppen om vad som kommer att krävas i alla matcher under året och det var befriande att vi per omgående studsade tillbaka genom att prestera årets bästa insats och slå Stenungsund (3-0).
Nu gäller det för mig och kollega Gulic att lägga pusslet de återstående matcherna innan serien och hitta vår optimala XI.

Medans andra lag i stan fortfarande krigar med att hitta spelare till sina trupper känns det riktigt skönt att vi varit klara ett bra tag.
Tyvärr drog det ut på tiden gällande våra 2 killar från ÖIS men nu är det fixat, vad är det man säger: "Bättre sent än aldrig".
Så här & nu ett stort Välkomna Felix & Rasmus.

Sista nyförvärven: FELIX & RASMUS


KENT är på G med ny platta och det tackar vi för, ge mig nu en ny klassiker i stil med "Du & jag & döden" och gärna en turne fram i höst.

Min wingman Jocke Olsson är grym på att lösa biljetter så att nu är plåtarna till Håkan 7 juni klara och det kommer ju bara bli så jävla grymt att kicka in sommaren md 50 000 andra på Ullevi.
Match uppe i önköping 14.00 samma dag så att jag hopps vårt bussbolag skickar en buss med turbo i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar