fredag 13 september 2013

On the road again...

Dax att äntra bussen igen....

13 september, strålande sol, en underbar höstdag för att det kunde ju vart regn och höst vibbar och en helt annan fredags känsla.. Imorgon är det dax för ytterligare en långresa med mitt SÄVEDALEN då vi beger oss iväg på tripp upp till det djupaste Dalsland för match mot NORDVÄRMLAND FF. Medans partysuget folk släntrar hem från krogen / efterfesten är det samling 07.00 på Valhamra för en nätt tripp på 6 timmar upp till trakterna kring Torsby. Kick off 15.00 och jag räknar med att vi kan lämna cirka 17.30 för att förhoppningsvis äntra Gbg/Sävedalen runt 23.30 imorgon kväll. VINST = Enkel & go hemresa KRYSS = Helt ok.. om "Svennis" är på plats TORSK = Vågar jag ej tänka på, men dvd rullarna måste vara 5+ Missförstå mig ej nu utan jag älskar att vara på resande fot som tränare, lika mycket som jag älskade det som spelare men jag hade ej velat byta med kollega Milenko Vukcevic i Nordvärmland som gör dennna tripp 3x till Gbg med omnejd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar