fredag 25 oktober 2013

Looking forward !!



Fritt översatt blir ju rubriken Looking forward helt enkelt ser framemot och det finns det sannerligen en hel saker som jag gör.

Jag skrev ju i tidigare inlägg att jag hoppades att Sverige skulle lottas mot PORTUGAL i play off kvalet till VM i Brasilien och så blev det ju oxå och jag backar inte för 2 tuffa fighter 15 & 19 november.
Det jag mest ser framemot är duellen, matchen i matchen mellan de båda lagens världsstjärnor med vår egen Zlatan i ena ringhörnan och C.R i den andra.
Helt klart är det ju så att den av dessa 2 som presterar på topp förmodligen kommer leda sitt lag hela vägen ner till beachen i Rio de Janiero.
Man kan ju lungt säga att båda spännde musklerna i veckan.


Nu vill jag ej påstå att RC. ANDERLECHT är ett av europas mest glamourösa klubblag men att hänga 4 baljor som Zlatan gjorde är ändå klass, repliken från C.R kom direkt då han hängde Reals båda mål i 2-1 segern mot Juventus.

SÄVEDALEN har haft ledigt i 2 veckor nu men på tisdag drar vi igång igen med 2 pass i veckan fram till lucia.
Jag ser framemot mitt andra år som huvud tränare i klubben och brinner verkligen för att komma igång och lägga pussel & bygga en slagkraftig trupp inför 2014 tillsammans med min sportchef.
Stommen skall vara killar med anknytning till Sävedalen/Partille samt killar som ser det som en möjlighet att få lira div 2 fotboll och att få utvecklas i en bra miljö och förhoppningsvis i framtiden ta ytterligare ett steg på sin karriärstege.
Vi har mycket intressant på gång men det ber jag om att få återkomma med vid ett senare tillfälle...

Lasse Winnerbäck har släppt en stark platta där videon ovan är en av favorit låtarna, han är nu ute på turne och intar Scandinavium nästa fredag.
Ser framemot den konserten... om jag får tag i plåtar !!

Tiden bara schwissar iväg och just idag är det "bara" 55 dagar kvar till take off... vill ej låta tjatig men jag ser framemot Thailands resan som nu ej är långt borta.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar