torsdag 28 april 2011

David Urwitz uttrycker det bra.. "LYCKLIG" !!


Dax att säga hej då till april & välkommna maj, ganska go känsla om du frågar mig !!
Vädret har varit kanon i över en vecka, det är fan så mycket roligare att leta efter sina "solglajer" än handskar eller paraply när man stressar till jobbet om morgonen.. bara en sån sak.

April skall summeras och det har varit en helt ok månad tycker jag, fotbolls säsongen har dragit igång efter världens längsta försäsong och mina grabbar har ej gjort mig besviken, 7 inspelade poäng efter 3 fighter tycker t.o.m en "gringubbe" som jag är helt ok, nu gäller det att avsluta april med en seger på fredag så kan vi "unna" oss att fira lite till helgen.. givetvis är det F.U.A (Frihet Under Ansvar) som gäller :-)

Spelet har ej varit speciellt bra under april, nån DD har väl trillat in men det blir man inte "fet" på, tyvärr verkar ju min polare "Harry" inte heller vara i zoonen så att han kan man ju tyvärr inte rygga..
Desto roligare att en gammal fotbollspolare & hans kompisgäng satte v7 på Åby för 2 veckor sedan och fick en liten nätt återbäring på 9 miljoner... hyfsat !! Även grattis till "pappa Blå" som snickrade ihop 7 rätt i helgen men till en mindre blygsam utdelning.

Semifinalerna i Champions L spelas och det kan väl redan nu konstateras att det kommer bli en drömfinal på Wembley 28 maj mellan MAN UTD - BARCELONA. Mitt gäng e ju som bekant Man Utd och jag tror nog att denna gången ska vi nog kunna slå Peps katalaner på fingrarna.. sir Alex har trots sin ålder tagit sitt coachande ytterligare en nivå denna säsong och jag tror han kommer guida oss till en taktisk triumf i slutet av maj.

Höjdpunkten i april var dock "Jånkas 40års partaj" på långfredagen, FF på en solig balkong i Linne med firma Söder/Bjarne för att sedan bege sig till en MC klubb i Mölndal där festkommiten hade gjort ett mycket bra jobb.. 60 partysugna från "hela landet" gjorde detta till en riktigt oförglömlig kväll för "Jånka" och så vitt jag vet partar han fortfarande.. sen om det är i Sthlm eller Dubai det vet jag faktiskt inte :-)

April var bra.. men jag känner på mig att maj blir klasser bättre.. fan va lätt livet är när man är LYCKLIG !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar