tisdag 12 april 2011

Winnerbäck & Semifinal i C.L


En helt vanlig vår tisdag mitt i april, föga överraskande strilade regnet ner när man runt halv 10 begav sig till jobbet... till min stora LYCKA hade jag ett paraply ståendes i hallen så jag var lagom torr när jag väl var framme för att hinna ta en kopp java innan plikten kallade.
PLING och det rasslade till i mobilen, mess från Olton.. Winnerbäck konserthuset 16/9, e du sugen ?? Jag fixar biljetter... Hallå !!! Finns det ris i Kina ?
Skall villigt erkänna att jag ligger "lite back" på nämnde Olton när det gäller att lösa biljetter till konserter, där e han grym.. på rak arm kommer jag iaf på U2 & P!NK som man åkt snålsjuts på.
Fan vilken vändning... skit i vädret, en go konsert med Lasse W, några kalla innan & vidare efter, kan det bli bättre ?

Ingen träning, C.L kväll i soffan och mitt älskade Man Utd skall "bara" lösa ett resultat hemma mot Chelsea.
Skall villigt erkänna att jag ej var nervös innan match, "VI" har krånglat oss ur så många tuffa matcher i år där spelet vart knackigt, halva laget skadade, FA gjort allt för att hjälpa övriga med en & annan avstägning (SAF 5 matcher + Rooney 2) MEN ändå löst det på ett eller annat sätt till stor frustration för mina polare som av nån anledningen valt fel i livet genom att supporta ARSENAL ??
Vet bl.a att en av mina f.d forwards som går under "pseudonymen" Titus Bramble lider alla helvetes kval nu när vi leder ligan, stormar mot final i C.L och förmodligen spelar bort "lillebror" i FA Cupen till helgen, det har till och med gått så långt att jag erbjudit en guidad tur till Old Trafford och vår pris samling för att komma nära en trofe...
Ett annat tecken på att det går bra för oss är att mobilen när United lirar är KNÄPPTYST... ibland få jag fantamej skaka mobilen när vi leder för att se om den fortfarande fungerar... det här lär jag garanterat få äta upp men en sån här go dag som startade med ett piss regn avslutas med en go konsert i höst & semifinal i C.L inom kort.
Life is good... over and out / Bend

2 kommentarer:

  1. Undra om han som körde bilen rätt in igenom staket och ut på Spårvagnsrälsen vid 10:an haft en lika god tisdag som du... Hur lyckades han? Tittat djupt i flaskan? Chicken race? Det var ju faktiskt en bedrift att lyckas med det avståndet, den farten och alla hinder.

    SvaraRadera
  2. Vad bilisten i fråga sysslade med kan man ju bara undra...
    Go tisdag, JA men ännu goare torsdag nu, SEGER ikväll & en dag kvar sen laddar vi för ett gött PÅSK-LOV !!

    SvaraRadera