fredag 22 april 2011

GLAD PÅSK på er !!

5 dagar LEDIGHET, solen skiner från en blå himmel, go seger igår med GAIK där vi är obesegrade efter 3 lirade matcher med 7 poäng och har ett lagom gött "smygläge" framöver, känns helt OK faktiskt.
Påsken största händdelse för mig är dock att min vän sedan 20 år tillbaka JONAS "Bachelorette" ANDERSSON fyller "gubbe" dvs 40 imorgon och detta skall givetvis firas som sig bör... utan att gå händelserna i förväg kan jag redan nu meddela att oddset på att MC inte är "starkast i norra Europa" imorgon är stängt för spel då oddset nu är nedtryckt i 1.03 gånger pengarna !!
Det är ju som bekant som den gamla klyschan så väl beskriver: "smakar det.. så kostar det.."
Hur som helst skall det bli riktigt nice & trevligt att sammanstråla med partysugna vänner ikväll, vet mycket väl att kycklingar relateras till påsken men för att beskriva mig själv som ett djur nu får det bli: "som en kalv på grönbete"..
Så till alla som mot  förmodan läser mina små tankar & funderingar önskar jag er en riktigt GLAD PÅSK och bjuder dessutom på en lagom soft låt... Sköt om er där ute / BEND
GLAD PÅSK på er alla !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar