onsdag 26 oktober 2011

Kreativiteten flödar....













Det känns som att man är inne i ett bra "flow" för tillfället och då syftar jag inte på sprintern Florence Griffith-Joyner även kallad "Flo-Joe" som var sönderproppad med anabola och hade världens längsta naglar utan att det flyter på ganska bra på "fabriken" (jobbet) just nu.

Fredagens DROP IN FIKA var mycket lyckat & uppskattat och igår kväll hade teamet en bra planeringskväll då vi skulle styra upp kommande JUL PYSSELKVÄLL (gäller ju att vara bra förberedd) :))

Gruppen var fokuserad, bra diskussioner som ej var i närheten av någon "polsk riksdag" samt snabba beslut, GÖTT.

Min vän bloggkungen nr 1 Daniel Larsson satt hela mötet med ett pillimariskt leende... fysiskt var han närvarande men i tankarna var han garanterat redan "down under" för han deltog ej lika frekvent i diskussionerna väl medveten att om 39 dagar äntrar han ett plan med destination Australien och ligger förmodligen i ett par designade surfer shorts på en go strand och hinkar en kall bira medans man själv i ett högt tempo skall kränga cirka 300 "slangar" och oändligt mycket mer pepparkakor.. men det unnar jag den gode Larsson !!


Även på Delfinerna flyter det på riktigt bra och här flödar kreativiteten.. medans jag "krigade" lite med mig själv under söndagen beroende på nattsudd under lördagen var kollega P ute i skogen och hämtade hem material såsom: NYPON, EKOLLON, LÖV till våra egenhändigt gjorda "höst tavlor" som skall pryda väggarna i vårt "akvarium" på Delfinerna, efter gårdagens knep & knåp är känslan eatt det kommer bli riktigt bra..

Med tanke på att jag ej deltog så aktivt i tavlorna har jag istället som kompensation fixat lite trevliga Haloween bilder som man kan färglägga i en liten bok, blir perfekt för "kidsen" att plocka fram under nästa veckas höstlov.

Måste bara få dela med mig av en liten go tjejs framsida... stavningen e ju helt underbar !!


Just sådana här små saker gör mig grymt glad och ger mig grym energi i höstrusket..






















Har även ett viktigt möte inplanerat på torsdag... bra diskussioner där och "tåget börjar rulla på allvar"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar