torsdag 6 oktober 2011

Mitt-i-veckan "softisch"...



En riktig bra onsdag har nu övergått till torsdag, senare delen av onsdagskvällen tillbringades i soffan framför min polare på 42 tum som hade vänligheten att bjuda in 2 utav mina "favvo-polare" under kvällen nämnligen Per Morberg & Gordon Ramsey. Japp det blev ett par timmar framför "burken" och det kan vara gött att skingra tankarna från det som komma skall..
På tal om tv kan jag rekommendera den dansk/svenska thriller serien "BRON" som sänds på onsdagar 21.00, har man missat de 3 första avsnitten, kolla dessa på svt.play och haka på från och med nästa vecka...
Innan jag parkerade i soffan var det sista träningen med GAIK inför fredagens fight där vi kan säkra en eventuell serieseger, fortsatt gött tugg, gubbarna verkar vara på tårna och nu går man bara och väntar på att få kramas i grupp... bli nedstänkt av Pommac etc..., vi har 2 chanser på oss och mitt budskap till gubbarna: vi löser detta på fredag..så slipper coach planera för plan:B.
På jobbet var det en riktigt bra dag där samarbetet med min nya kollega P flyter på riktigt bra, idag var det bakning med 12 styck "mini bagare" på 6-7 år som samarbetade fantastiskt bra och producerade 13 formar äpplepaj, hoppas på samma flyt imon då det vankas bak igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar