fredag 28 oktober 2011

Höstlov + pusselbitar på plats...


Sen fredag kväll, inget starkare än hederlig juice i glaset, genomgången av morgondagen v75 är klar och: jag kommer ej dela med mig av mina tips då det vart mycket stolpe ut i veckan...och det kanske är som min gode vän "Harry" säger (med kraftig Ronneby dialekt): pratar man om sina spel går det åt hel.... vi får hoppas på det och därför blir det "tysta leken" gällande mina spel.
Nästa vecka är det Höstlov i skolan, lite mindre kids, mycket lugnare och jag skall bara jobba måndag-onsdag, känns som att det kommer bli en go vecka !!
Möte igår kväll med fotbollsgruppen, vi hade 2 grabbar nerbjudna till klubben i syfte att få dom att haka på i oss inför 2012... tydligen gjorde vi ett riktigt bra intryck för att vi belönades med 2 signaturer :)
Skämt o sido, det känns riktigt roligt att få med dessa 2 grabbar på tåget.. dom är som klippt och skurna för vårt lag och kommer passa in i gruppen på ett utmärkt sätt, det handlar ju trots allt inte bara om att vara ok på fotboll utan man skall fixa det sociala oxå.
Så det skall bli riktigt sköj att få jobba med Skytting & "Sankan" framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar