torsdag 1 december 2011

Bindefeldt "light"....


Det är mycket nu... tiden bara swischar förbi, redan 1 december & "stakarna" är framme, vart skall det sluta ?? 23 dagar kvar men när det handlar om JULAFTON är jag totalt OSTRESSAD!!
värre med det som komma skall de närmsta 2 veckorna...
  • PAL partaj (2/12)
  • Party hos "fula fisken" (3/12)
  • JULPYSSEL KVÄLL (6/12)
  • Möte GAIK (7/12)
  • POKER "turra" & Partaj (10/12)
  • Mammas födelsedag (13/12)
  • ELDKVARN (14/12)
  • JUL FEST jobbet (16/12)

Det är ju givetvis inget gnäll utan jag ser framemot alla ovanstånde grejer.. tro inget annat och som sagt det drar igång imon direkt med en "2 dagars".

Studiedag i tisdags och jag var "inkallad" till eftermiddagens aktiviteter, vårt team på skolan ansvarar tydligen i år för vårt PP och skall "rodda" årets julfest, gruppen har möte på f-m och när jag dyker upp efter lunch är jag tydligen ansvarig för att mina kära kollegor får ngt gott att käka på festen.. man var invald i fest kommiten, sicken grej !! Detta ärofyllda uppdrag kanske hade stressat upp många dock inte mig, upp med min Nokia från 2009 ett snabbt klick på bokstaven M, pappa Raafi hade ej bytt nummer, gött snack i någon minut och sen hade vi en dejt idag, ytterligare gött snack trots att "min" budget var tight så känns det som att vi har en deal när jag ringer han imorgon.

Imorgon har vi i vårt goa team en liten informell tillställning där det vankas käk, vin & förhoppningsvis galna upptåg... och ni har väl redan nu räknat ut vem som är ansvarig för inköp av käket... ajjemän, Kvilletorgets egen Bindefeldt. I morgon cirka 9.30 kommer ett icke namngivet taxibolag få ett samtal från underteckand för att i hallen stirrar ett par lådor BIB och ett par matkassar ilsket på mig och dom kan jag tyvärr oavsett hur mycket jag vill släpa med mig på Guldheds expressen.

Förväntningarna på morgondagens tillställning är ju gigantiska... skall Larsson efter ett par "Killi" öppna sitt innersta och dela med sig av sina tankar innan han drar (förhoppningsvis bakis) till Australien under lördagen.. kommer våra new recruits att bjuda på sig själva ?? Jag e icke det minsta orolig men utifall att det skulle bli en tidig avslutning med gänget är redan plan B säkrad.

Gällande lördagen ber jag att få återkomma... men jag kan lova med den "line upen" som aviserats får man nog hålla i hatten !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar