söndag 21 oktober 2012

"Den som väntar på...

.... något gott väntar som bekant aldrig för länge går ju den klyschan och det känns som att det stämmer ganska bra.
Efter två bra & roliga år i GAIK är det nu dax för nya utmaningar och jag kan lova att jag är sjukt taggat & känner mig grymt inspirerad för det som komma skall...

Jag vill ta tillfället i akt att sända ett stort tack till alla runtomkring GAIK som verkligen har bjudit på sig själva under vår 2 år långa relation och jag tänker framförallt på Jacobsson som servar grabbarna med kaffe, korv & bröd och jag kommer att sakna våra stunder då vi suttit och snackat skit och lirat poker patiant, Lasse som sköter tvätt & dyl och ser till att grabbarna alltid har fräscha kläder till varje träning, världsklass samt inte minst Mr Gaik himself "Plätten" den gamle olympiske skridskoåkaren med ett stort Gaik hjärta som jag haft en riktigt bra relation med under våra 2 år och det har kännts tryggt att ha han med sig vid sidan oavsett om det handlat om A match, B match eller träning.
Samt inte minst alla spelarna och goa gubbar som bjudit på sig själva under resans gång och jag kommer sakna det goa tugget i omklädningsrummet / bastun där det allt som oftast är "den blonde som påminner om Anderssonskans Kalle" & "Bilhandlar´n" som hörts högst och mest.



Men nu går som sagt resan vidare i 2 år och detinationen skall jag avslöja när alla papper är påskrivna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar