söndag 28 oktober 2012

"Det här kommer bli bra"...

Dax att skriva ett nytt kapitel... och känslan är att det kommer att bli grymt bra.
Var på plats i solskenet på Bergsjövallen fär att se mitt nya lag SÄVEDALEN live mot en ALL STAR kombination med spelare från Lärje/Angered, Gunnilse, Kortedala, Kozara.
Seger med 2-0 och stundtals riktigt trevligt spel, och man kan lungt säga att mina blå gillade vad jag såg, här finns det potential.

Michael Bishop har med sitt ledarteam gjort ett kanonjobb och nu är det upp till undertecknad att ta det ett steg längre och det som känns som en riktigt stimulerande utmaning, jag längtar redan till första träningen som jag gör 5 november.


---------------------------------------------------------------------------------------------

Klockan 17.00 smäller det på Stamford Bridge, vi är bara i slutet av oktober men känslan är att blir det torsk idag är avståndet 7 pinnar och det kan bli tufft att ta igen när våren nalkas.
Hoppas Sir Alex plockar ut en offensiv XI och går all in för tre pinnar.
Mitt tips är att Wayne Rooney är på ett speciellt bra lekhumör och agerar framspelare till RvP och att vii löser en 3-1 seger via 2 mål av RvP och ett av en inhoppande Danny Welbeck, Chelsea tröstmålar via ett klassmål av Juan Mata.
Svaret får vi runt 18.51...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar