torsdag 5 december 2013

Ge mig värme Håkan !!!



På fönsterbrädan står advents staken och skakar.. ljus, inget ljus, ljus... utanför fönstret viner det av snöblandat regn, "SVEN" är tydligen här.
Ge dig av är mitt bästa råd !!

Kallt som satan och ikväll blir det duntäcke i påslakanet...

Var med Köhler & Ari på Thai Spice efter jobbet och laddade upp med lite gött käk och ett par Chang och styrde upp lite grejer inför resan.
Egentligen borde man ju inte bry som om vädret men fan så gött att veta att om 14 dagar är det 32 grader celcius som gäller.

VÄRME trånar jag efter nu och tillsammans med "Olton" lär vi bli bönhörda på lördag när stadens egen son Håkan Hellström äntrar Scandinavium och ger oss en sisådär 2 timmar eurofi kick.
Bara kör Håkan... förvandla lokalen till en gryta eller bastu... törsten släcker vi på lokal senare.
Gillar verkligen ALLT ur Håkans låtskatt men som en liten tidig julklapp hoppas jag i alla fall få följande alster spelade på lördag:
  • "Man måste dö några gånger innan man kan leva"
  • "Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din"
  • "Magiskt men tragiskt"
  • "Shelly"
  • "Du kan gå din egen väg"
Ah va fan, det kommer bli hur bra som helst oavsett, sa jag att jag e grymt taggad ??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar