söndag 8 december 2013

Håkan + "Best in Town"



PANG.... ten and out !!
Sicken käftsmäll Håkan levererade igår kväll i ett kokande Scandinavium, 2 timmar GLÄDJE, VEMOD. ALLSÅNG. EUROFORI i en salig blandning och jag var som ett barn på julafton efter konserten.
I tidigare blogginlägg önskade jag 5 låtar, jag fick 3 men va fan, hela kvällen var överjävligt grym.
Adam Lundgren som gör huvudrollen i "Känn ingen sorg" gästspelade på "En midsommarnatts dröm" och fick en av kvällens största jubel.
För mig var det en kanonkväll och Håkan får givetvis 5+


Tidgare under lördagen arrangerade min klubb SÄVEDALEN en Futsal turnering vid namn "Best in Town" med lag från SÄVEDALEN (2), JONSERED (2), PARTILLE IF (2), BJÖRNDAMMEN & ÖJERSJÖ i Partillebo hallen.
En kul avslutning på en lång säsong och vinnare blev Jonsered lag 1 som i finalen besegrade Sävedalen lag 1 med 2-0 i finalen.

2 spelare "stack ut" lite extra under dagen och det var Jonsereds trollgubbe Hami Golestan som hade stor show med sin bländande teknik, spelsinnaé & kvicka fötter och var en fröjd att skåda samt min forward Victor Axmlm som blev turneringens skyttekung med 7 mål samt ett helt otroligt mål som hade fått en viss Zlatan att tappa hakan, garanterat.

Ett stort GRATTIS till Jonsered som coachades av Martin Viggeborn & Adam Reggiani

SÄVEDALEN (foto Leif Lundvall)


JONSERED (foto Leif Lundvall)





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar