tisdag 17 december 2013

På väg !!



20 timmar jobb kvar sedan är jag defenitivt "på väg" mot sol, bad, kalla Chang, grymma stränder & 14 dagar ledighet, bort från regn, rusk, slask och en hel del massa måsten !!

Vi är även med stormsteg "på väg" mot 2014 och alla dess utmaningar..

Är det dax för en förändring ? Time will tell...

Vad jag däremot vet är att träningen drar igång torsdag 9/1 med SÄVEDALEN och då kan jag lova att jag & G.G kommer vara fullproppade med energi inför den utmaning vi har framför oss.

Kanske lite tidigt men jag vet ännu ej om det blir något mer bloggande innan fredag så att jag vill passa på att ÖNSKA samtliga en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År och så tycker jag att vi bestämmer oss att 2014 skall bli det bästa året !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar