lördag 14 december 2013

Var e du Jason !!!



Lördag 14/12 och klockan är 22.08

Blir en lugn kväll framför soffan och lyssna på lite skön musik från G.A.Torg & Musikhjälpen gänget som gör ett kanonjobb i glasburen för ett viktigt ändamål.
Det har varit Svt Play (i bakgrunden) på jobbet och sena kvällar på Svt2 hemma men jag saknar min lilla favorit med det stora hjärtat & charmiga leendet Jason TIMBUKTU Diakathe.
Kodjo är grym men jag tycker ej Sarah Dawn & Emma är i närheten av te.x Gina Darawi men det är lixom inte läge att gnälla när de gör ett bra jobb men jag måste erkänna att jag saknar förra årets line up.



Själv har man bidragit med att "smätta" iväg ett par sms och önskelåtar men det är låten ovan i klippet som fastnat som tuggummi i huvet på mig när jag hörde den härom kvällen, kan ej ett ord franska men gillar låten skarpt..

Vad i övrigt då ?

En halv noslängd på hästarna (DD) från att det hade vart "gratis" i Thailand nästa vecka...

16 av 20 spelare signade inför säsongen 2014, måste lyfta på hatten för "Mangan" & Daniel som gjort ett kanonjobb so far och fortsätter att jobba stenhårt för att ge mig & G.G bra förutsättningar nästa säsong.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar