lördag 26 mars 2011

Bath & Björn = vägen till Miljonerna !!

Björn Goop & Bath Launcher är veckans jackpott SPIK !!
Varför göra det svårare än det är ? Jag har tummen mitt i näven (det vet ALLA i min omgivning) men att slå in veckans största SPIK löser även jag denna vecka.. många resonerar att man kan ju inte spika i första loppet och sen vara borta, bullshit säger jag för att imorgon tar "guldhjälmen" (Björn Goop) sin 13:e raka seger i avd 1 med sin Bath Launcher, punkt slut !!
Spik 2 var desto värre och när det är jackpott behöver det ju inte vara fel att hitta en favorit till då det ändå ger bra betalt på 7 rätt men jag har i jämnstreckade avd 6 hittat nr 7 Pitch Command med Stefan "Tarzan" Melander i jollen vars  "pålle" i nuläget är streckad på 32%.
Alla experter tjatar om de 3 stora i Olympiatravets uttagningslopp dvs: Acclaim, Wellini Boko & Quarco de Chene men min första häst i detta löp är Timetosaygoodbye (23%) som får "snidaren" Jonny Takter som driver, intressant.

Omgångens "kantbollar" som enligt mig bara måste med på systemet är: avd 2 nr 11 Justfixit streckad på 10% som får smyg-Örjan i vagnen och kan ta rygg när favoriten attackerar och avgöra på speed, samma upplägg gäller för Bo Falsig och hans Niagara F.H i avd 4 som kan avsluta "visslandes" med rätt resa, rensar bra då den just nu är streckad på bara 12%.
Tar i dessa lönetider mig friheten att lämna ett litet spelförslag på 192 rader som kostar knappa hundringen att lämna in, väl värt ett försök....
  • Avd 1: 3 Bath Launcher
  • Avd 2: 11 - 12
  • Avd 3: 4 - 8 - 9
  • Avd 4: 3 - 9
  • Avd 5: 2 - 3 - 4 - 5
  • Avd 6: 7 Pitch Command
  • Avd 7: 6 - 7 - 8 - 12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar