tisdag 8 mars 2011

Nikola Sarcevic - Tro

ÄNTLIGEN... nu känns det som att de flesta bitarna börjar falla på plats, likt titeln på videon jag lagt upp är det precis vad jag börjat göra, det vill säga TRO !!
  • Jag börjar faktiskt på riktigt TRO att våren är här för att stanna, strålande solsken idag, underbart.
  • Ikväll är det "landskamp", mitt lag GAIK mot Föreningen Turkisk Ungdom i andra omgången av Hisings Mästerskapet, jag börjar faktiskt TRO på ytterligare en "landskamp" nästa vecka och en go utmaning mot Velebit.
  • Klartecken från "Kryddan" & J så att nu är semesterveckan på Käringön fullbokad, med den laguppställningen vi har i år (plus alla "hangarounds" i form av "Harry" med sällskap) måste jag bara TRO att ärets vecka 28 kommer bli den bästa..


1 kommentar:

  1. HELGEN V 28 kommer definitivt att bli årets bästa :)) Jag gillar "veckans goaste babe" utnämningen :)) TACK goaste Böjski!
    Love your blogg!!!
    Tusen pussar och kramar
    Lotta

    SvaraRadera