måndag 26 september 2011

GRATTIS till mina "adepter"...


Fotbolls säsongen börjar närma sig slutet och i flera serier står det fortfarande mycket på spel, bland annat för mitt eget lag GAIK som är i "pole position" i vår serie med 3 matcher kvar.
För några av de grabbar jag tränat tidigare har 2011 varit ett riktigt lyckat fotbolls år som har slutat med det man krigat för under hela året d.v.s SERIE SEGER !!
Tony Nyarko som jag hade förmånen att jobba med i SANDARNA har vart en av de mest tongivande spelarna i KIF Semberija som varit helt överlägsna i div 4A i år, "Titus" är en skön kille och har ett stort fotbolls intresse, hans varumärke ute på fältet är att han är en riktigt vass avslutare och en riktig boll lirare.
Andreas "Andy" Palmqvist tog chansen att byta upp sig till UTSIKTEN efter att jag fått jobba med honom i SANDARNA 2008, numera har han en gjuten tröja på det centrala mittfältet med sin radar-partner John i Glenn Hysens gäng som i år tar steget upp i division 1.
Daniel "Klick" Nikkilä är med och vinner div 6D med Lundby 06, efter konkursen 2006 (där jag för övrigt var sista tränare) är nu laget på G uppåt igen där "Klicks" känsliga höger dojja har varit en av nycklarna till att man vinner sin serie.
STORT GRATTIS och passa på att njuta... för snart väntar nya utmaningar !!
# Nöjda spelare är inga bra spelare #

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar