onsdag 2 november 2011

Allt enligt plan....

Knappt 6 timmar kvar till alarmet går och här sitter man och kör "pekfinger valsen" på tangenterna, känns som att det är helt ok att det inte blir så lång skönhets sömn då jag efter 14.45 imorgon stämplar ut och är ej tKursivillbaka förrän på måndag exakt 10.10... nice.
Gällande rubriken ovan var jag lite orolig inför ett möte som jag var närvarande på under tisdags kvällen då träningstider för klubbar på Hisingen skulle fördelas... har vart med på dessa tillställningar tidigare och var inställd på "krig" då alla föreningar vill ha så fördelaktiga tider som möjligt.. hade med mig chefsförhandlare "Gegge" och det löste sig till vår fördel precis så som vi hade "ÖNSKAT"... det skall ju villigt erkännas att man har brett en & annan skogaholms macka med SMÖÖÖR under åren :))
Nu är det dax att "knoppa"... sätter på KENT "du och jag och döden" och är övertugad att jag e i mina drömmars värld innan Den döda vinkeln som är spår 3...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar