onsdag 28 mars 2012

Sista pusselbiten på plats ??

Först och främt ett stort GRATTIS till "lillebror" Martin "PREBEN" ´Carlsson som fyller år idag, jag minns för sisådär 30 år sen då jag vann alla brottningsmatcher hemma i pojkrummet.. idag hade jag förmodligen förlorat på grund av mattflykt... man kan säga att lilleman har växt till sig :)

Mycket handlar för tillfället om GAIK då seriestarten nu bara är exakt 16 dagar bort.
Vi har en grymt skön känsla i truppen då vi är obesegrade efter 8 träningsmatcher, vi har tränat på bra och har riktigt kul tillsammans vid alla tillfälle vi träffas skulle jag vilja påstå.
Ytterligare ett sådant tillfälle kommer på lördag då vi som grupp skall svetsas samman ännu mera genom att umgås en heldag, först match vid lunchtid sen är det dax att tillverka GAIK ölet som skall avnjutas vid ett lämpligt tillfälle framöver.
Vi kommer att delas in i grupper där man ansvarar för var sin del i processen... TEAM WORK !!
Med knappt 2 veckor till premiären kommer jag tillåta mina gubbar att festa lite, men givetvis är det F.U.A som gäller...

Gällande truppen så ser det oförskämt bra ut, trots att vi den senaste månaden haft "långtids skador" på såväl Skytting, AL, Samir, samt att den listan det senaste utökats med Alvefelt.
Nu var både Samir + Skytting med stora delar på kvällens pass så det ser bättre & bättre ut för dessa 2.
Till helgen kommer förmodligen den "sista pusselbiten" att falla på plats om allt går som planerat och det skulle vara en riktig boost för oss... men jag har lärt mig med åren så att det får bli: "Tala är silver - tiga är guld" tills det är 100% klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar