fredag 23 mars 2012

UNDERBAR fredag...

Första låten jag satte på när jag kom hem från jobbet idag var "Solen i ögonen" med Lars Winnerbäck :)), en riktig passande låt efter en helt underbar dag...

Lönefredag, kort dag på jobbet (12.00-15.45), strålande sol och jag hann även med att "göra slut" med min pälsmössa då jag var och justerade frippan i morse, underbart.

Hade mer än gärna varit med och partajat med handbolls grabbarna i HP WARTA på Halta Lottas ikväll då dom har avslutningsfest.. lär ju garanterat bli en blöt afton då man hjälpte SKÅNELA upp i eliserien genom att igår slå OV Helsingborg, det goa är att lirarna i Skånela satsade 3K ur lagkassan på Warta seger till 4x degen och nu festar HISINGSPÖJKARNA för de 12 papp som Skånela skänkt... lär ju vara all in runt Redbergsplatsen ikväll så att jag passar på den, har ju träningsmatch imon 12.00 och då gäller det att vara pigg i knoppen.

Veckan som helhet har faktiskt varit kanon trots att vi inledde i måndags med att torska mot TORSLANDA, resultatet ger jag blanka fan i men på sättet som vi stod upp gav mig en bra känsla inför framtiden.
Riktigt positiva nyheter gällande Bolton liraren Fabrice Muamba som verkar ha klarat den värsta "krisen" och det är ju ett mirakel i sig att han överlevde då hjärtat tydligen stod still i 78 timmar..
Fick även igår klart med en go vecka i Fjällbacka i sommar och det gänget som kommer att spendera tid där i juli går inte av för hackor.. tro mig.
Trots att min "wingman" var ute & rullade hatt igår kväll lägger jag upp en bild från förra sommaren.. tror att "Olton" bara sörplar Cola ikväll :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar