torsdag 1 mars 2012

Stockholm / Skadehelvete / Sol

Japp då var det bokat och klart att det blir ett besök hos "Fula Fisken" under påskhelgen, på långfredagen drar jag och den goe "Pyttis" upp för partaj i dagarna 2..
Måste erkänna att jag har sjukt stora förväntningar på vad "F.F" kommer att styra upp !!

"Maestros" (Majstorovic) skada är ett tungt baklsag för han själv men även för SVERIGE till kommande EM men i min värld kommer den i andra hand.
Tankarna går istället till min spelande ass coach CHRISTIAN SKYTTING (se foto) som slet av 2 ledband i foten i lördagens match och nu väntar en tids rehabilitering, okey att vi kommer att jobba tätare som tränarpar ett tag framöver vilket garanterat kommer "gagna" Skytting i hans kommande uppdrag men jag hade gärna sett han på planen framöver då hans lojala uppoffrande spelstil och VINNARSKALLE är grymt viktig för oss, men truppen är bred och nu får nya spelare fylla hans lucka, that´s life men det kommer vi lösa galant.

SOL har en förbannad inverkan på folk.. när vi klev in i mars månad visade sig lampan från sin bästa sida.. en helt underbar eftermiddag ute på gården där kollegorna såg ut att mysa bakom sina "glajjer", kidsen var som kalvar på grönbete både på skolgården & fotbolls planen, UNDERBART !!
Förhoppningsvis dröjer det inte länge till innan vi kan få se kollega LARSSON (se foto) i en skönt avslappnad pose´ igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar