måndag 5 mars 2012

Thåström & Cup fight !!



Ett säkert vårtecken är att många artister/grupper ger sig ut på turne och nästa vecka gästar Thåström Gbg i dagarna 3, har (tyvärr) ej löst biljetter då vi dels tränar onsdag, jag kallt räknar med att vi lirar match på torsdag samt att jag skulle bli förvånad om det finns biljetter kvar till fredagens konsert..
Min gode vän Söderman var uppe i hufudstaden och såg premiär konserten och han var lyrisk i sin hesa röst då vi snackades vi om konserten... "KÖP, KÖP biljett Carlsson... han var GRYM!!!"
Får ta ett snack med kollega Larsson imon och kolla upp om det finns fredags biljetter kvar... hade ju vart sköj att uppleva en liknande kväll med Larsson som vi hade i mars-09 i Lisebergshallen.
En sak som defenitivt är klart är att Thåström icke missas på RÖDA STEN 21 juli i sommar.

Imon är det dags för årets första tävlingsmatch då vi kliver in i HM (Hisings Mästerskapet), en rolig cup där "underdogs" alltid har chansen att välta stora favoriter då speltiden bara är 2 x 30 minuter fram t.o.m semifinalen.. "MOTIVATION slår alltid KLASS" är ju en klassisk tränarklyscha och i den fällan skall vi ej falla imon.
Alltid oerhört viktigt att få hål på motståndarelaget tidigt i matchen så att luften går ur dom  så att direktiven till mina grabbar inför morgondagen är ALL-IN från början !!
En match mot ett div 7 lag vinner vi 9.5 gånger av 10 om INSTÄLLNINGEN är den rätta så att jag hoppas inte jag gjort en miss som ej köpt Thåström biljetter till nästa torsdag.. för då räknar jag med att lira ytterligare en HM match...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar