torsdag 26 juli 2012

Lazy days...

Svensk SOMMAR levererar...
Får passa på att njuta av den goa "hetta" som nu vart ett par dagar och hoppas att den består, var ett tag inne på att solen vi fick under en vecka i Fjällbacka var den enda vi skulle få men nu visar sig Göteborg från sin bästa sida, underbart.

Underbart att min vän Lotta oxå har semester denna veckan för det har blivit ett par timmar på en filt utanför hennes casa, kaffe & gott tjöt och timmarna bara försvinner iväg...känns som att jag är ganska bra på att ha semester :))


Fick även chansen att träffa "Harry Boy" en snabbis idag, stressad efter en dag på beachen skulle han upp till klubben för att hämta sina dojjor... ikväll får folket runt Majvallen plugga öronen med hörselskydd för att ryktet säger att den gode "Harry" skall träna med SANDARNA ikväll.. comeback månne ??



Löste en biljett till Bruce imon och känner mig tokladdad !!
Lider lite med min wingman Jocke Olsson som medans hans krigar på jobbet imon kommer pappa klämma ett par "immiga" och lyssna på Bruce hela dagen..icke rättvist i know men jag skall ge han en ärlig chans att komma ikapp imon innan konserten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar