tisdag 24 juli 2012

Ny vecka.. nya utmaningar..



Ny vecka och den når ju sin kulmen fredag/lördag när The Boss landar i stan och kommer att rocka skiten ur Ullevi publiken.. hittade ett gött klipp med en duett med Bobby Fallon (The Gaslight Anthem) som en liten aptitretare, yummie !!

För egen del inleddes semester vecka 3 idag och efter partaj i 8 dagar var det dax att göra lite nytta och gav mig iväg på en lång go PW runt omkring på "ön", riktigt gött kan jag lova.
Fika på altanen hos Lotta för att gå igenom våra sista dagar i Fjällbacka samt tjejgängets bravader i Halmstad.. Jess dök oxå upp och det kändes befriande att känna att man var på ett kafferep, det tjattrades på ganska bra så att för 2 timmar var jag nog mer "Maggan" än Magnus...

Glädjande nog går det riktigt bra för mitt gamla gäng BK Häcken medans för våra övriga 2 Gbg lag ser det desto dystrare ut.. minst sagt.
Jag skall villigt erkänna att jag lider en hel del med GAIS medans jag tar Blåvitts "förfall" mer med en axelryckning, anledningen är att när jag lirade i HÄCKEN hade jag en speciell relation till deras (goa) supporters där man alltid var minst uppskattad av de 22 aktörerna på planen.
MEN det var ge & ta från båda håll och jag tycker att GAIS supporters har en skön stil och inte minst för min "husgud" Håkan Hellström´s hoppas jag att grönsvart löser detta...


Som "Gött Mos i Beverly", BA, "Ränken", "Baggen" för att nämna några hade sagt:
"Det e underbart att vara GAIS´are"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar