söndag 8 juli 2012

Ledig...

Då är man utcheckad från jobbet, välförtjänt om du frågar mig.. nästa gång man krigar sig till jobbet blir måndag 6 augusti med förhoppningsvis en grym semester bakom sig.
Tråkigt att behöva bryta med min kollega P till hösten då det funkat riktigt bra detta året men hon står inför nya utmaningar och det är bara att önska lycka till..
Hon var tydligen nöjd med mig & vårt samarbete oxå för att denna "godingen" stod på mitt skrivbord innan hemgång i fredags .))


Semestern har annars inletts på ett strålande vis med 2 goa kvällar, i fredags var det vin & tjöta gott kväll med bästa Lotta på hennes altan där det smiddes goa planer gällande en kräftskiva i höst..
Igår var det party med "boysen" och när jag skriver party så menar jag det när "Fula Fisken" & "Pyttis" är med...vete fan hur jag skall stå ut med dessa i Fjällbacka nästa vecka :))

Förhoppningsvis blir det en fisketur med Jocke & Teo i veckan annars kommer det mesta handla om att bara slappa och ta det lungt och fixa lite inför Fjällbacka trippen son inleds på lördag, kan tänka mig att det blir ganska mycket tid över för en kall bira & lite trav som på bilden nedan..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar