söndag 1 juli 2012

1 vecka kvar...

Ännu en vecka är till ända... och nu går man bara i "väntans tider", dels till kvällens EM final där jag hoppas att ITALIEN bryter den spanska dominansen och vinner finalen, skall villigt erkänna att jag e förbannat trött på allt tjat om Spanien & Barcelona hela tiden...
Och samtidigt laddar jag för sista jobbveckan innan det vankas en go SEMESTER !!

Gällande jobbet måste jag här & nu skicka en stor hälsning och ett stort TACK till alla mina goa barn/föräldrar för alla presenter man har fått sista veckan, man kan lungt säga att det var julafton redan vecka 26 i år...

Bubbel, Bio check + Skjorta = HELKVÄLL !!

Igår blev det et tur på byn för att fira min gode vän "Pyttis" och hans grabbar i DONSÖ som går fram som en ångvält i sin serie... uträknade, nere på 9 innan seriestart tar man nu alla med storm och är med och krigar om en plats i div 3.
Vete fan hur han lyckas och vad hans framgångs recept är men jag skall försöka pumpa han på info under vecka 29 i Fjällbacka för jag vägrar tro att det bara handlar om havslukt & "Pärleporten".
Kan lova att personalen på Tempel Pub på Linnegatan var nöjda när notan var påskriven och det var dax att dra vidare för att serverings personalen hade nog ett maraton lopp i benen...



Inväntar även med spänning rapport från "Fula Fisken" om vad som har hänt & skett på P & L i Borlänge.. med "Kenny Koala" & "Robban Räv" som wingmens tror jag ju ändå jag vet åt vart det lutar.. om man säger så.
Dom kan ju ej ha haft en bättre förfest än den som bl.a Winnerbäck, Laleh, Timbuktu, Kent & Thåström bjöd på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar