fredag 13 juli 2012

Lets go....

5:e dagen på semstern & vädret lyser med sin frånvaro... tror den vill hålla mig lite på halster och bara visa sig då och då.. han vill inte att jag skall bli gyllenbrun direkt utan han kommer lysa hela vecka 29 och då blir man per omgående "Marabou Mango" eller förmodligen som den gode Jonas Harrysson hade sagt LAXROSA :))

Skit samma för det går absolut ingen nöd på mig utan dagarna flyter på helt ok ändå.
Igår käkade jag, brorsan & farsan middag tillsammans, snackade lite skit och drack gött och hade allmänt trevligt, tyvärr händer det inte alltför ofta men Carlsson senior hade ett leende på läpparna när han äntrade cabben hem efter ett par goa timmar.




"Varning på stan för nu kommer vi som hållt igång hela da´n... Lets go, lets go, lets go ner på stan" bassunerade ju den gode sångfågeln Magnus Uggla ut för cirka 35 år sedan (Fortfarande en av dom bästa plattorna som släppts) och det kanske är läge att skicka denna varning till boendes i Fjällbacka.. nej skämt åsido men nu är det äntligen dax att dra sig uppåt Västkusten för en förmodad grym vecka i nämnda Fjällbacka.

Som "Reisleiter" är man ju lite som Erik Hamren dvs förbundskapten och kan välja & vraka vilka man vill ha med sig i sin "trupp" och jag kan lova att det är inga dåliga lirare jag har med mig:
"Pyttis", Jocke Olton, "Jånka", Brorsan, Köhler & "Otto" inleder och erövrar Fjällis lör-sön.
Kvinnlig fägring förstärker upp när Lotta, Marika & Jessica ansluter i sällskap med jokern Dahlberg och för att stå distansen ut kommer "Mörta" & Österström upp på torsdag och ser till att vi avslutar bra de sista kvällarna...

Håll i hatten för nu kör vi.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar