tisdag 10 juli 2012

Mjukstart.. inför kommande uppgifter..

Life is quite good... eller va fan, det är riktigt bra !!
Helst om man har grymma vänner och där är jag riktigt lyckligt lottad för jag har en hel drös av dessa och det skall bli riktigt skoj att umgås lite mer frekvent nu under semster´n.. KVALITET.

Vad kan inleda en semester bättre än att just umgås med dom man trivs bäst med ?
Efter lite "egen tid" (PW + sol) var jag och min gode vän "Pyttis" ute och shoppade lite inför helgen som kommer.. kan lungt säga att han är en riktig stjärna "Pyttis" för han jobbade som värsta bläckfisken och det tog inte många butiker innan han såg ut som en julgran med kassar hängandes överallt.. jag kan lova att alla hemmafruar hade fått konkurrens om han valt att sadla om :))

Efter en hektisk timme var det dax för middag och då anländer min gode vän sedan 20 år tillbaka Jocke med sin grabb T och anvjuter en riktig "grabb" middag med gott snack på TILDAS som levererade kanonkäk som vanligt...

Inte nog med detta utan min bästa tjejkompis Lotta bjuder hem hela grabbgänget på kaffe efter käket, ytterligare gott snack med en av mina absolut bästa vänner... JACKPOTT dag 1 på semestern och man har spenderat tid med 3 av mina bästa goaste vänner.

För att inte göra någon Pellegrino nämner jag givetvis att jag längtar till FJÄLLBACKA till helgen och få chansen att ha ett par grymma dagar med Brollan, Jånka, Köhler, M, J, Chippen, AÖ, PD...
förutom ovan 3 nämnda.. men det är en anna historia och inte förrän på lördag.. det är ju görlångt dit:))

SOL, BAD, PARTY... god mat är ju givetvis  viktiga ingredienser för en lyckad semester vecka men det är inte i närheten av Grymma VÄNNER !!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar