torsdag 13 december 2012

Lusse uppdatering....

6 dagar till semester... 11 dagar till julafton... 18 dagar till 2013 och nya utmaningar, skit samma för just nu känns det ganska avlägset.
Det rullar på för fullt för tillfället och det har varit en riktig energi boost att se alla "mina" kids på skolan skruda sig som pepparkaks gubbar, tomtar, stjärngossar, lucior & tärnor och leka med tindrande ögon.
Den glädjen dom utsrålar skulle lätt få mig att köra en Musikhjälpen och jobba dygnet runt sista veckan...

Vår "julkalender" på Delfinerna har blivit en hit och den fungerar ju lite som en utvärdering om vad "kidsen" har tyckt varit roligast på fritids under höstterminen och det tar vi med oss när vi kliver in i 2013.
2 skum tomtar i utbyte för att man berättar för sin kompisar på svenska/engelska och tränar sig på att prata inför grupp är inget som bekommer mina Delfiner.




Sista träningen för 2012 med SÄVEDALEN gjorde vi i måndags och nu väntar vila (egen träning) fram till vi tar nya tag 10 januari för att göra en bra andra säsong i div 2.
Jag måste bara ta chansen att säga att jag är riktigt nöjd med mina första 36 dagar i klubben, en riktigt bra & kompetent ledarstab ("Danis", Lennart, Tommy, Franklin, Bishop) ett gäng fantastiskt bra fotbollspelare men framförallt goa killar som defenitivt har framtiden för sig.
13 ur årets trupp har förlängt sina avtal, 1 nyförvärv (så här långt) + 4 avtal som förhoppningsvis förlängs i dagarna ger mig en bra plattform att kliva in i 2013 och vi har mer på G :-)
Det enda negativa skulle väl vara Partille Kommun som nog blev lite tagna på sängen att det kom snö för ett par veckor sedan, vi får ju hoppas att dom gör ett bättre jobb 2013...



Varit på besök hos min mamma ikväll och firat hennes födelsedag och ligger nu nedsjunken i soffan och kommer att spendera ett par timmar med 3 av mina absoluta hjältar... Gina / Kodjo / Timbuktu är ju så jävla störtbra och sköna och gör ett jättejobb med att dra in stach till behövande varvat med bra musik och att de bjuder på sig själva är en klockren avslutning på denna lusse torsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar