tisdag 13 augusti 2013

Countdown MFF (7 dagar)




7 dagar kvar till en förmodad fotbollsfest och man kan ju bara hoppas att de "Himmelsblå´s supporters" tar sig upp till Partille/Sävedalen för att stötta sitt lag.
Vi i SIF hoppas på minst 200-300 från Skåne...

Uppemot 300 anmälda på vårt Facebook evenemang kallad "Drömmatchen" redan nu indikerar på en publiksiffra på förhoppningsvis över 1000 pers nästa onsdag.

MFF gjorde en kanon insats i söndags då man besegrade AIK med 1-0 (Marcus Halsti) och gick upp i delad serieledning med Helsingborg.
Sista matchen innan det är dax att äntra Valhamras gräs är borta mot Kalmar FF på söndag.

Sportchef Per Ågren presenterade innan AIK fighten en återvändare då Guilliermo Molins lämnar Anderlecht för att återigen dra på sig den ljusblå tröjan.



Gällande mitt gäng så tränar vi samt lirar match i Reserv Elit imorgom kväll, tränar fredag för att under lördagen bege oss upp till Örebro för en tuff fight mot Karlslund.
Det blir en "intensiv" nästa vecka då vi har 3 matcher inom loppet av 7 dagar så att det blir nog en ganska behaglig måndagsträning kan jag tänka mig när VÄST NYTT kommer på besök.för att ta pulsen inför onsdagsfighten...

1 kommentar:

  1. Hej.

    Lånade en bild från din blogg, jag hoppas det är ok. Annars får du skälla på mig. .)

    www.shapemeback.blogspot.se

    //Marielle

    SvaraRadera