fredag 11 februari 2011

ÄNTLIGEN HELG !!


Utcheckad från jobbet... hade dock en trevlig eftermiddag då jag stängde "butiken" med kollega J, tiden rann på bra & vetskapen om att det är lov nästa vecka underlättade nog en del, tillbaka till nyss nämnda kollega så var hon vad ska man säga.. "fnittrigt förväntansfull" inför morgondagen då det tydligen vankas tjejkalas och allt vad detta innebär (brunch, BUBBEL, umgås, BUBBEL, göra sig (ännu) finare BUBBEL) och kvällens höjdpunt var Melodifestivalen.. jag säger bara: HÅLL I HATTEN ni som landar på Familjen, LIPP, Bon imorgon kväll !!

För mina bilburna vänner är detta en utopi men spårvagnar kan vara riktigt trevliga, min resa till jobbet tar i runda slängar 13 minuter (eller att läsa hela Sportbladet) från hem - jobb, dörr till dörr.
Till jobbet: Snappade jag upp att Håkan levererar igen, turne premiär igår och trots halsont och en röst som lät som lånad av Torsten Flinck blev det + + + +, bara lung Håkan, dina 5+ lär komma....
På väg hem: Landade jag framför 2 tjejer låt oss säga i 25års åldern där den ena hade "problem" med sin kille (Mina öron var ej som Dumbos, det behövdes ej) och hon öppnade sig för sin "väninna":
- Jag vet inte vad jag vill egentligen... han är ju en sån toffel och ringer HELA tiden, vi är inte på samma nivå känns det som... du vet jag e ju mera fysisk och vill ha kul & så...
Sen var det dax för mig att kliva av men jag hoppas pengarna på killens kontantkort tar slut så han slipper vara så jobbig och ringa hela tiden, då kanske dom kan fira ALLA HJÄRTANS DAG ihop på måndag !!

Nu e det äntligen dax för en go dusch, en ännu goare kall öl & dax att plugga V75 till imorgon, jag bjuder så länge på en riktigt läcker tjej som river av "Miss You" och det är precis vad jag har saknat.. HELG !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar