måndag 7 februari 2011

"Harry" kör på....

  • HÅKAN HELLSTRÖM 4/6
  • Were the action is 28/6  (Coldplay)
  • IRON MAIDEN 1/7
  • Way out west 11-13/8  (Robyn)
Min goda vän Jonas Harrysson har sett till att personalen på Ticnet förmodligen fått jobba lite ÖT när han bokat upp sin konsertsommar under dagen, vi som känner "Harry" vet att det är fart & fläkt som gäller och han kommer att ha lite att stå i Blekinge pöjken... han nämnde även något om Roxette men det får ej plats bland de stora "drakarna" på listan ovanför...
Kan bli en het sommar för "Harrys" röda jeans och för att inte tala om rösten, lär behövas några Läkerol !!

Kan ju bara hoppas att "Feda" lurar med dig på något Irländskt band man inte hört talas om på ett sunkigt ölhak (repris från i julas) så att du får leka lite på "gräsrots nivå" oxå... Rock on "Harry boy" !!

3 kommentarer:

  1. Ha ha! Jag ta med mig Feda oxå på upptågen o såklart om det är nån annan som vill haka på.. LIVET SKA LEVAS!

    SvaraRadera
  2. Haha blekinge on tour... Böjen det är bara till att plocka fram några rödingar ur madrassen och haka på oss!!!!
    Feda

    SvaraRadera
  3. Risken FEDA är ju att om jag skuggar er 2 "heta" blir jag ensam ståendes i baren likt en Hisingens Plura... ic´ke helt fel iofs.
    På tal om röda byxor.. 1991 dominerade jag på 8 Glas med GULA Levis 501 & Cowboys boots !!

    SvaraRadera