måndag 6 februari 2012

Knep & Knåp




Ny vecka, förkylningen lika snabbt borta som en löning den 25:e... en vecka kvar sen vankas det Sportlov vecka 7, lite mindre kids, lite lugnare tempo och förhoppningsvis en del roliga aktiviteter.
Mycket på G på min avdelning nu där våra Delfiner är mitt uppe i ett nytt tema nämnligen "Tittskåp" där vi i en skokartong skall skapa vårt egna lilla rum...
Kan lova att fantasin & kreativitetn flödar hos mina 6,7,8 åringar, hos mig själv är det lite si & så men man måste ju föregå med gott exempel så nu är även jag igång.
Carlsson senior dvs farsan har alltid sagt: Du har tummen mitt i näven och kan max slå i en spik.. och det stämmer fullt ut men nu har man börjat trixa skall ni veta.
Det har målats med vattenfärg, byggts mål av tändstickor och limpistol, lite glasspinnar och mer är på G..
Lägger upp lite bilder OCH detta är inte "the finish article".. det kommer mera !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar