torsdag 3 maj 2012

Goa dagar på G !!

20+ grader & sol, lovley !!
Har läst på min polare och vän allas vår egen Jonas Harrysson´s fb status att han gnäller på att hans panna numera är citat "laxrosa"... men va fan "Harry" det är ju inte så att jag blir precis gyllenbrun som en Marabou mjölkchoklad av solen men efter denna sket-slask-snö vinter vi haft så passar vi på och njuter istället.. anledningen till att jag skriver detta är att jag vet att du köper det och skrattar bort det, sån go gubbe e du :))

Imon är det fredag vilket i mitt fall innebär kneg mellan 12.30-15.45 och det tror jag att jag skall palla med även om väderrapporterna snackar om sämre väder.
På kvällen exakt 19.00 kommer jag vara supertaggad då vi i GAIK lirar derby mot våra lite finare kollegor från ERIKSBERG och jag förväntar mig ett supertaggad lag under ledning av kapitan Robinho.
Vi kommer att ha ett nytt matchställ imon istället för ordinarie rött... BLÅSTÄLL är beordrat på av coach för att imon skall vi kriga till oss 3 pinnar, bjuder vi på skönspel så helt ok för mig.


Lördag vaknar man förmodligen upp som en vinnare, tar sina 2-3 koppar java och knåpar på dagens v 75 system, skall villigt erkänna att jag vart under all kritik när jag tippat för vårt bolag men nu på lördag skall jag vara totalfokad och göra mina vänner lyckliga... så e känslan iaf.
På kvällen vankas det partaj hos Lotta då hennes nya lägenhet skall invigas, med den line upen som aviserats är jag helt övertygad om att jag + Olton kommer få en helkväll/natt...


söndag hoppas jag att man är hyfsat fräsch för då skall det kollas 180 minuter högkvalitativ P.L fotboll, jag kommer ej överraska och gå till kyrkan och be men min förhoppning är att mitt MAN UTD kan få en hjälpande hand av Newcastles black power strikers i form av Senegaleserna Demba Ba/Papiss Cisse som på ren svenska är ett överjävligt forwards par.
Hoppas nu inte dom brände allt krut igår mot Chelsea men jag tror att man vill avsluta snyggt inför sin publik uppe i norra England så jag tror faktiskt att dom löser en pinne mot Man City.. önsketänkande JA men även realistiskt i min värld.

Detta är planerna för de kommande dagarna i skrivande stund.. tror inte det blir några större utsvävningar förutom ovan nämnda men osvuret är ju som bekant bäst.. kanske har man en seger att fira imon kväll och det kapitlet är ju ej skrivet ännu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar