lördag 26 maj 2012

S-A-S

SVENSKA - AVUND - SJUKAN måste jag erkänna att jag lider av idag...
Bara att kolla på bilden jag lånat av Jonas Harrysson...

Hela årets bästa lördag/söndag stundar, 14 v7 lopp av högsta världsklass, UNDERBART !!

Vill bara önska mina vänner på plats: "Harry", "Ragge", "Forssen", Linus, "Jånka" "Robban 08" "Pyttis", Pontus, "Valken" "Spången" Köster, "Bubba", "Matte "Forslund, Engfors och dom jag förmodligen glömt ett stort jävla LYCKA TILL !!
Man kan ju hoppas på ngt liknande som på Sprintermästaren 96 då en överförfriskad Engfors lirade Beijing Boy till glatt odds.. vad jag minns var det gratis på Mårtensson´s den kvällen...

Och skulle det på ren svenska skulle gå åt helvete på liret vet jag att grabbarna ovan kommer att dominera på Sthlms krogar... Oddset på det 1.09...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar