onsdag 27 juni 2012

Fina FIA Flirtade Flitigt...

Min positivitet från igår fortsätter även idag... trots att vi fick ställa in en träning ikväll p.g.a stort manfall, dom som känner mig vet att jag tidigare hade åkt rätt hem, dragit ned persiennerna, dragit ur jacket & varit "Pellegrino" hela kvällen.. men icke sa "Nicke".
Det har gått så långt att min gode vän "Pyttis" ute på Donsö börjar bli lite orolig.. eller vad sägs om följande konversation på FB sent igår kväll:

Pyttis - Vad är det med dig ??
Bend - Vadå, vad menar du ?
Pyttis - Är du KÄR eller ??
Bend - Va ??
Pyttis - Något är det, du e ju så jävla positiv...

Underbart men jag måste göra "Pyttis" besviken.. så är det inte.

Mer energi och positiva vibbar fick man på jobbet idag då vi fick oväntat men ack så trevligt besök.
Kollega M var på besök med sitt goa lilla nytillskott Fia, 9 veckor gammal.


Ett riktigt litet charmtroll som som inte lite påminner om sin mamma :))
Ser ju fram emot en vecka i Fjällbacka som är årets resmål efter 4 år på Käringön där kollega M huserar under sommaren.. men efter dagens möte med Fia får det nog bli en tripp dit ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar