måndag 9 januari 2012

"Konungens Återkomst"...



Jag skall göra något som ALDRIG har hänt förut nämnligen skriva ett kort inlägg om ARSENAL, förlåt jag menar givetvis Thierry Henry som ikväll gjorde en tillfällig (6 veckor) comback i matchen mot LEEDS i FA Cupen och han förnekade sig inte utan hoppade in, hängde matchvinnande baljan och blev Matchvinnare !!
Man kan säga att Steven Spielberg hade inte kunnat regisera det bättre...
Anledningen till inlägget är främst för att glädja en av mina tidigare adepter Tony Nyarko som på ren svenska "avgudar" Th... tror det tog 2 sekunder innan hans status på FB ändrades efter Henrys mål.
Skall villigt erkännas att trots att jag är hard core Man Utd kändes det helt rätt att han får hoppa in och frälsa sitt lag i hjärtat & till och med framkalla ett leende hos den hårt pressade coachen Arsene Wenger... lite far & son känsla i kramen efter målet:))
Skall villigt erkänna att jag kände glädje när Paul Scholes äntrade planen för Man U igår men det kommer i skuggan av Henry... sicken jävla sniper han är i boxen och han vet om: att bortre hörnet ALLTID är ledigt...
Den "nya kungen" i Arsenal Robbie van Persie var ledig ikväll.. frågan är vem som kommer att var herre på täppan kommande 6 veckorna... nöjer sig RvP att agera prins medans kungen gästspelar ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar