måndag 2 januari 2012

Tillbaka till RUTINER...

Välkommen 2012 känns som en helt ok inledning på årets första inlägg här.
Nyårsafton är passerad och själv fick jag förmånen att fira in det nya året med 3 goa damer, stort TACK till M, L & P för en nice afton men tyvärr kan jag inte påstå att Bloody Mary är min grej...
Efter 10 dagar ledighet var det i morse dax att börja jobba igen, en ganska go känsla att få tillbaka lite rutiner igen om du frågar mig.. MISSFÖRSTÅ mig inte nu jag uppskattar att kunna slänga på en dvd rulle vid midnatt när man ej behöver gå upp dagen efter men samtidigt är det ju skönt att komma igång igen.
Att bara ha 28% av ordinarie barngrupp känns ju onekligen som kvalitet och ser framemot 3 goa dagar till innan det är dax för ledighet igen.
Fick ett glatt besked på jobbet idag av en go kollega och passar här & nu på att återigen säga ett riktigt stort GRATTIS :))
På tal om rutiner så drar ju fotbollen igång igen nästa onsdag och för mig (förlåt alla snö älskare) får det gärna vara snöfritt framöver... även om jag investerat i ny polo + långkallingar för att inte frysa denna försäsong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar