torsdag 14 juni 2012

Fantastisk - Förväntasfull - Fartfylld - Fredag...

Den vita skjortan är nystruken och hänger framme, pappers servetterna är nedpackade...
Skall bli ett sant nöje att fira skolavslutning med "mina kids" i vår F1 klass imon, att se glädjen i barnens ögon att äntligen få gå på sommarlov.. underbart !!
Trots att man har rutin blir man alltid så glad & rörd att se genuin glädje... imorgon är inget undantag, tro mig.

Senare under dagen väntas det Party signerat GAIK då det blir helstekt gris, partytält, Sverige -England på storbild i klubbhuset.
Redan vid 5 drar kalajet igång men vi får väl se om min gode vän Krille Mc Blyzz kommer infinna sig då han redan vid 12.00 är inbjuden på "dricka-gratis-lunch".. mitt tips är att jag får ett samtal på mobilen runt 14.00 och då joddlar han som Kalle Anka på julafton...



Hoppas på en bra uppslutning imon kväll i klubben så att det blir ett skönt drag då vi skall jobba in en Svensk seger, för det tror jag att det blir efter debaclet mot Ukraina.
Mitt tips är 2-1 efter baljor av Zlatan & Mellberg, skulle det bli så så hoppas jag är le bar är mer än knökfull..

Som sagt stora förväntningar inför morgondagen.. skulle det bara bli hälften av vad jag förväntar mig blir det skitbra i vilket fall :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar