tisdag 26 juni 2012

Full av liv...





Jag känner mig "Full av liv" som i videon ovan, efter tips av min gode vän Söderman (who else?) är det Thomas Stentröm som spelas flitigast just nu på casa Carlsson.

Bara bagateller iofs men detta gör mig "Full av liv":
  • Solen sken idag, FANTASTISKT
  • 6 arbetsdagar kvar... sen 33 dagar SEMESTER
  • 2 goa EM semifinaler i dagarna 2 på g
  • Ett positivt möte idag..
  • Grabbhelg i Sandhamn under planering...
Känner mig riktigt jävla positiv.. kanske beroende på att man rensade skallen på en långpromenad hem idag efter "kneget", har bestämmt mig att vakna upp lika positiv imon och ta med det till jobbet trots att kollega Larsson är i fackets tjänst, får bearbeta hans yngre kollega att ta en kopp java med mig & snacka lite gött i stället..

Och jag skall passa på att pyssla extra mycket, spela extremt mycket spel, vara extremt mycket häst i tjejernas lek, pärla extremt många pärlplattor och suga i mig ännu mer av kidsens glädje och underbara leva i nuet life style.. den skall jag leva på länge under semestern :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar