söndag 17 juni 2012

Go helg..

Nedskjunken i tv soffan och inväntar DANMARK- TYSKLAND, tyvärr tog ju vårt EM slut i fredagskväll mot England så att det skall bli kul att se hur Hamren formerar start XI på tisdag ?
Blir det en Tack & Avskedstillställning för Taco + Mellberg eller tar han sikte mot kommande VM kval, jag hoppas ju på det senare då det gäller att gjuta mod i grabbarna som förhoppningsvis skall lösa en VM sommar i Brasilien 2014 i stället för att vara nostalgisk..

Riktigt glad blev jag då det damp ner ett sms från en lirare i mitt lag:
"Boom.. twinsen är här, William & Adam är namnen, Linda mår bra" // JUNIOR (a.k "Mr Sharpness".
Stort GRATTIS till en av mina favorit grabba den gode JJ :))

Bra ös var det oxå på camp GAIK i fredags (trots Svensk torsk) då det vankades grisfest + fotboll, bra uppslutning, goa människor och bra drag..







Lördag & Söndag har varit vilodagar och nu tar vi sikte mot en kort jobbvecka med 4 dagar sen en go midsommarhelg ute i Skärgården då min gode vän "Pyttis" bjuder upp till fest i dagarna 2 på DONSÖ, har jag sagt det tidigare.. GRYMT förväntansfull att "Pyttis" levererar :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar