torsdag 24 november 2011

Nedräkning....


... är det garanterat för kollega Larsson som om exakt 9 dagar sätter sig på ett plan destination "down under", ska villigt erkänna att jag e lite avis men samtidigt kommer ju den gode Dan the man att gå miste om vår årliga JULFEST som jag tror kommer bli något utöver det vanliga i år, tror Larsson kommer få hyfsat med abstinens av att inte få höra allt "skvaller" förrän i mitten av januari... eller förresten vad babblar jag om, han lär ju fullständigt skita i det när han ligger på beachen i 30 grader med en kall.
"Sportchefen" är en annan lite gottegris som imon drar till Brazil för lite vila i 2 veckor, hoppas att han ej trampar på något snäckskal eller dyligt för att hans höger dojja har faktiskt levererat under säsongen... så mitt råd är: ligg & sippa caprinjha i solstolen och RAKA Mustachen för jag tror ej den funkar i Brasilien...
Börjar så smått räkna ner till lördagen då det återigen är dax att göra la stada osäker med min "wingman" Olton, av någon anledning har det efter Winnerbäck i september inte blivit att det passat in då det vart avslutningar med repektive lag, resor & dyligt men på lördag e det dax och det skall bli förbannat sköj.... yatzy tärningarna, Trivial frågorna, Kortleken kommer vara framplockade men prio ett är gött tjöt & ännu godare vin :))
Avslutningsvis måste jag bara nämna att det är med stor sorg undertecknad i söndags fick beskedet att allas vår Lasse Brandeby tyvärr har lämnat oss.
En riktigt go gubbe som är en av Göteborgs största profiler framförallt med sin gestaltning av Kurt Olsson men som var så mycket mer än så och "krigade" på länge trots sin sjukdom.
R.I.P Lasse !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar